DRINGEND BESTUURSLEDEN GEZOCHT

Zaterdag, 15 juli 2023

Geacht lid,

Bij deze delen wij u nogmaals mede dat het bestuur dringend op zoek is naar een voorzitter, secretaris en een penningmeester. Huidige voornoemde bestuurders hebben aangeven om volgend jaar te stoppen met hun bestuursactiviteiten.
Omdat er zich vóór 1 mei 2023 geen leden beschikbaar hebben gesteld voor een bestuursfunctie zijn we noodzaakt om te onderzoeken of een fusie mogelijk is. Zo niet dan zal onze vereniging na 54 jaar worden opgeheven.
Wij hopen dat u de ernst van het voortbestaan van onze vereniging ter harte neemt!
Wij zien uw reacties met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Namens het bestuur,