Oud bestuurs en ere lid Jan Joosten overleden

Woensdag, 28 juni 2023

Beste leden,

Vandaag bericht gekregen van het overlijden van de heer Jan Joosten een aimabele man die diverse functies binnen onze vereniging heeft verricht en daarom ook destijds als erelid is benoemd. Jan was een zeer gedreven en deskundige man op het gebied van de sportvisserij met al haar regelingen en wetten en heeft zeer vaak onze vereniging geholpen bij diverse vraagstukken. Tijdens de Algemene Ledenvergaderingen nam Jan vaak het woord en sprak duidelijk de eerste woorden uit met "Geachte voorzitter" en volgde zijn betoog in zeer goed Nederlands en duidelijk te verstaan voor een ieder. Onze vereniging is deze man veel dank verschuldigd voor de vele jaren dat Jan lid was van onze vereniging.