Erelid Jo Cocu overleden

Donderdag, 8 september 2022

Overlijden erelid;
Op 16 augustus 2022 is op 93 jarige leeftijd overleden ons gewaardeerd erelid Jo Cocu wonende te Mook zijn uitvaart heeft plaatsgevonden op dinsdagmiddag 23 augustus 2022 te Nijmegen waarbij een drietal bestuursleden aanwezig waren. Jo is een van de oprichters van onze vereniging en heeft gedurende zeer lange tijd zitting genomen in de diverse bestuurssamenstellingen. Ook was Jo een trouwe en fanatieke controleur van onze vereniging, hetgeen hij meer dan 40 jaar heeft gedaan. Ook was hij controleur (meer dan 40 jaar) voor de Federatie waarvoor hij een oorkonde heeft ontvangen. In 2019 was hij (een van de vier leden) die 50 jaar lid van onze vereniging waren waarvoor hij een gouden speld heeft ontvangen. Jo was een opgewekt zorgzaam en nooit vragend of veeleisend en trouw rustig bestuurslid waarop men altijd kon vertrouwen. Hij was met zijn fiets een vaste verschijning rondom de Mookerplas en was altijd in voor een praatje. Wij danken Jo voor zijn trouwe inzet voor onze vereniging en wensen zijn echtgenote, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte voor de tijd die komen gaat.