Paul de Kluis Senior winnaar 2019

Zaterdag, 12 oktober 2019

Zondag 29 september was het zover, de laatste wedstrijd alweer van het seizoen. Met als winnaar Paul de Kluis junior, die hier mee goede zaken deed voor de eindstand. Na al het vissen en gereken, en wegstrepen,  kwam Paul de Kluis senior als overwinnaar uit de bus met een puntentotaal van 950 en een totaalgewicht van 28403 gram. De eervolle 2e plaats werd een prooi voor Gerrit Verhulsdonk met een puntentotaal van 900 en een totaalgewicht van 18220 gram. En mede dankzij zijn overwinning in de laatste wedstrijd,wist Paul de Kluis Junior de derde plaats voor zich op te eisen, met een puntentotaal van 740 en een totaalgewicht van 16267 gram.

Voor alle uitslagen en de definitieve eindstand klikt u hier.

Foto`s van de prijsuitreiking vindt u onder het kopje foto`s.