ALV 2022

Geachte lid,

Bij deze nodigen wij u uit voor onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op dinsdagavond 22 februari 2022 in het gemeenschapshuis 't Mokse Café adres Groesbeekseweg 3 te Mook aanvang van de vergadering om 20.00 uur.
In de bijlagen treft u aan; de agenda van deze avond alsmede ter accordering de concept statuten die vanwege de Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen na bij 29 jaar noodzakelijk gewijzigd moeten worden. Indien u niet vóór dinsdag 8 februari 2022 reageert gaan wij er vanuit dat u akkoord gaat met de gewijzigde statuten van onze vereniging.
Als u voornemens bent om de ALV bij te wonen, verzoeken wij u zich een week voor aanvang van de ALV bij het secretariaat per mail of telefonisch aan te melden. Zorg dat u de QR code bij zich draagt immers het personeel van 't Mokse Café is verplicht dit te controleren.

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur van HSV t Mokse Broek,